Pages

Subscribe:

Perhatian

Maklumat di sini di ambil kebanyakkannya daripada website berkaitan dengan emas. Kebanyakan maklumat di edit dengan menggunakan google translate. Sekiranya terdapat banyak kesalahan ejaan, harap dimaafkan. Terima kasih...

Rabu, 2 November 2011

Kitco Metals Roundup: Comex Gold ditutup tinggi; FOMC Tiada Keputusan - Google Translate

(Kitco News) - Comex Disember emas niaga hadapan mengakhiri sesi AS hari dengan keuntungan yang sederhana hari ini. Peniaga dan pelabur sekali lagi mengambil langkah untuk "membeli berendam" berikutan tekanan jualan awal minggu ini. Minat belian yang selamat juga hari ini di tengah-tengah perkembangan terbaru dalam krisis hutang yang berterusan EU. Keputusan FOMC gagal dengan ketara memberi kesan kepada logam berharga. Disember emas terakhir diniagakan sehingga $ 23.10 dari $ 1,735.10 auns. Emas Spot terakhir diniagakan sehingga $ 14,00 auns dari $ 1,734.50. Disember Comex perak terakhir diniagakan sehingga $ 1,379 dari $ 34,11 auns.

Pasaran menunjukkan sedikit reaksi tidak kepada keputusan mesyuarat FOMC terkini Amerika Syarikat yang berakhir Rabu. Kenyataan Fed adalah sama dengan yang terakhir ia dikeluarkan.
Fed Pengerusi Bernanke telah mengadakan satu sidang akhbar selepas mesyuarat itu. Peniaga akan rapat meneliti komen Bernanke bagi apa-apa petunjuk melonggarkan lagi dasar monetari, yang akan yakin untuk logam berharga.

Greece akan mengadakan pungutan suara mengenai sama ada untuk melaksanakan pakej menyelamat EU minggu lepas untuk negara yang beleaguered. Ini sekali lagi sederhana terkesima tempat pasaran. Memandangkan tidak berpuas hati secara terang-terangan orang ramai Yunani untuk langkah-langkah penjimatan, kebanyakan percaya referendum mana-mana mungkin tidak menyokong pakej bailout. Ini sekali lagi meletakkan krisis hutang EU kembali pembakar depan pasaran minggu ini. Terdapat pemimpin lain mesyuarat EU berlaku Khamis. Jika krisis hutang EU sekali lagi escalates untuk Kelemahan, saya mengesyaki harga emas akan terus disokong di atas permintaan pelabur yang selamat.

Indeks dolar AS adalah lebih rendah sedikit Rabu pada pengunduran pembetulan daripada keuntungan pepejal menjaringkan Isnin dan Selasa. Pengunduran hari ini dalam indeks dolar adalah satu faktor bulis untuk logam berharga dan pasaran komoditi yang lain. Walau bagaimanapun, lembu jantan indeks dolar mendapat momentum segar terbalik jangka masa terdekat teknikal minggu ini.

Harga minyak mentah yang lebih kukuh Rabu, dan yang juga yakin "pasaran di luar" berkuat kuasa untuk logam berharga. Harga minyak mentah kekal dalam aliran meningkat jangka masa terdekat.

Pm London penetapan emas ialah $ 1,743.00 berbanding PM sebelumnya penetapan $ 1,699.00.

Secara teknikalnya, harga niaga hadapan emas Disember yang ditutup lebih dekat sesi tinggi Rabu. Lembu-lembu yang mempunyai kelebihan teknikal keseluruhan jangka masa terdekat. A trend menaik yang berusia lima minggu di tempat di carta bar harian. Objektif Bulls terbalik depan 'teknikal untuk menghasilkan penutup di atas rintangan teknikal pepejal tinggi minggu lepas sebanyak $ 1,754.00. Seterusnya Bears penurunan harga objektif jangka masa terdekat tutup harga di bawah sokongan teknikal pepejal di rendah minggu ini sebanyak $ 1,681.20. Rintangan pertama dilihat pada tinggi minggu ini sebanyak $ 1,746.50 kemudian $ 1,754.00. Sokongan Pertama dilihat pada rendah hari ini sebanyak $ 1,715.50 dan kemudian $ 1,700.00. Wyckoff Pasaran Rating: 6.0.

Disember perak harga niaga hadapan ditutup lebih dekat sesi yang tinggi Rabu. Perak sedang mengikuti menerajui emas. Lembu-lembu jantan perak mempunyai kelebihan teknikal keseluruhan jangka masa terdekat. A trend menaik yang berusia lima minggu di tempat di carta bar harian. Terbalik depan perak lembu jantan 'harga objektif menghasilkan penutup di atas rintangan teknikal pepejal tinggi minggu lepas sebanyak $ 35,70 auns. Kelemahan seterusnya harga pelarian objektif untuk beruang tutup harga di bawah sokongan teknikal pepejal pada minggu lepas yang rendah sebanyak $ 31,23. Rintangan pertama dilihat pada hari ini $ 34,435 dan kemudian di tinggi pada hari Selasa sebanyak $ 34,725. Sokongan Seterusnya dilihat dari $ 33,50 dan kemudian pada rendah hari ini $ 33,10. Wyckoff Pasaran Rating: 6.0.

Disember tembaga NY ditutup sehingga 675 mata 357,20 sen Rabu. Harga ditutup berhampiran mid-range. Utama "pasaran di luar" sedikit yakin untuk tembaga hari ini, sebagai indeks dolar AS yang lebih lemah, manakala minyak mentah yang lebih kukuh. Lembu jantan tembaga mempunyai kelebihan keseluruhan jangka masa terdekat sedikit teknikal dan corak pembalikan bawah dua yakin telah ditubuhkan pada carta bar harian. Terbalik depan pelarian lembu jantan tembaga 'objektif menolak dan tutup harga di atas rintangan teknikal pepejal di tinggi minggu lepas 375,00 sen. Kelemahan seterusnya harga pelarian objektif untuk menanggung tutup harga di bawah sokongan padu teknikal 330,00 sen. Rintangan pertama dilihat pada 360,00 sen dan kemudian pada hari ini 362,95 sen. Sokongan Pertama dilihat pada 355,00 sen dan kemudian pada 350,00 sen. Wyckoff Pasaran Rating: 5.5.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan